Hey guys! Wanna play..or do you dare to play?

Hey guys! Wanna play..or do you dare to play?

miercuri, 10 noiembrie 2010

Go ahead...make me feel better!


Da.. poate timpul ne-a oprit sa cunoastem lume noua ...in viata schimbariile se pot face la foc automat...dar dorul nu se stinge nici cu apa din Pacific...caci ar strabate leghe intregi sa-ti mai vada o data ...si ar platii sute de monede sa-ti mai simta buzele lipite de ale ei...insa cei jur au fost si sunt conra sentimentelor lor.; de ce se nasc daca sunt efemere??....de ce se joaca trick&treat e cumva un halloween party?....ma abat prea mult ...insa gandul calatoreste mai repede decat viteza luminii ...fiindca impreuna cu imaginatia poate ajunge la el in mai putin de o fractiune de secunda..si hop musafir nepoftit de mai mult de un catraliard de ori...se opreste? nu am vazut nici un buton de stop poate ca as vrea sa sa-l gasesc dar cand in crierul meu bolnav...isi fac prezenta ochii tai albastri ....nu exista stop...nu satur sa sti!!! nici nu trebuie faci parte din nevoile mele vitale...caci te-ai integrat si te-ai stabilit cu masura...!...Orice roman are un final...insa depinde de autor cum vrea sa-l abordeze...eu una sunt multumita ...dar tot mi-e dor de tine iubitule ...nu stiu cum si de ce insa ce n-as da sa ma imbete vorbele tale ce n-as da sa ma stingi cu sarut si sa ma vindeci cu o mangaiere caci numai pana tu pana acum ti-ai dus misiunea de a ma iubi la bun sfarsit..insa veninul din sarpe ne-a distantat pe amndoi...Go ahead make me feel better but please choose the right way i'm sensitiv...but anyway Ti amo! I love you! Te amo! jeg elsker dig! ...tot cu inima mea te iubesc fie ca ma exprim divers!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu