Hey guys! Wanna play..or do you dare to play?

Hey guys! Wanna play..or do you dare to play?

duminică, 3 octombrie 2010

Best summer experience


Da! pot sa spun ca a fost cea mai tare experienta pe care am avuto...si asta poate ca m-a ajutat sa-mi schimb comportamentul si m-a facut sa trec la pasul maturitatii dar cu zambet de copil...

Cata lumina si fericire cat soare cata joaca ...cu totul un alt taram...!

Efectiv o alte lume privita prin ochisorii unor copilasi dulci de 2 si 4 ani Marta si Davide...Cat de copilaresc sa mergi la plaja si sa faci castele din nisip si sa escaladezi stanci astfel incat plaja se transforma in cea mai miraculoasa si fantastica aventura ...Drumul pe care il strabateam pana la plaja era harta unui pirat care cauta o comoara si trebuia sa depaseasca toate capcanele imaginare din jur dar atat de incitante incat te teleportau intro alta dimensiune...La masa de pranz participau atat lupi cat si pisici ...era totul intr-o voie buna

In aceasta lume pe care am descoperit-o vara asta nu exista suparare sau suferinta ...asa ceva se interzicea...era o lume cu exces de zambete si rasete de copii FERICTI...astfel ca si adultii care se integrau trebuiau sa spele toate cele rele pentru ca in Tara Minuniilor nu se accepta asta!!!!!


Cred ca am visat prea mult ...sa trec in lumea mea si sa trag o concluzie vara viitoare am sa plec din nou in alta lume!!...Pot sa spun ca vara asta am calatorit in cea mai minunata lume...Lumea copiilor Marta&Davide si va ma pot spune ca nu are acces oricine...eu am fost mai norocoasa !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu